Puderaghju mostri per a cunferma?

Iè, uttene campioni per a cunferma hè ragiunate。
Prima di stabilisce l'ordine, alcuni di i nostri clienti preferanu piglià campioni per assicurà chì e buttigli sò ciò chì vulianu. Verificate a qualità è l'aspettu di e buttigli sò dispunibili per i clienti.
Di solitu avemu scontru dui situazioni.

Per u disignu di buttiglia standard:
A. U moldu hè in stock. Allora i campioni sò dispunibuli per a valutazione di qualità.
B. Tempu di mostra: una buttiglia chjara hà da piglià 2-3 ghjorni. È piglià 7-10 ghjorni per ogni dicurazione, cum'è stampa di logu, revestimentu di culore, etc. Per u logu, pò esse serigrafia, stampa d'oru, decalcomania. Diversi loghi anu prezzi è tempu diffirenti. Per a serigrafia, di solitu facemu un culore per u logò, è hè u più prezzu. Se i clienti necessitanu dui o più culori per u logu, costarà più.

Per u disignu persunalizatu:
A. Mold hè fora di stock, per quale avemu bisognu di creà un novu. Allora pudemu pruvà dopu à pruducia.
B. Tempu di mostra: apprussimatamente 35 ghjorni per a creazione di muffa, dopu 15 ghjorni per a prova è a preparazione di campioni.

Avete bisognu di fà i seguenti:
1.Provide disegni di disignu o campioni in modu chì pudemu cuncepisce rendering 3D chì risponde cumplettamente à i vostri bisogni. Se ùn avete nunda, allora mandateci i vostri pinsamenti cumpletamente, questu pò esse un graffiatu o spressione i vostri pinsamenti in parolle u più chjaramente pussibule.

2.Please cunfirmà u rendering 3D è drawing. Dopu chì avemu capitu a vostra idea, vi pagarà una tarifa ragionevule. È per voi di prisentà i rendering 3D è a mappa di dimensione di u pianu. Dopu a determinazione di sti ditaglii, cuminciamu a produzzione di u moldu.

3.Please cuntrolla i campioni pruduciutu attraversu ritratti è video. Manderemu assai video è ritratti per voi per verificà i campioni à a prima volta, dopu vi manderemu i campioni se ne avete bisognu.

4. Dopu chì a mostra hà passatu. Per piacè fateci cunnosce a data di produzzione u più prestu pussibule.
Aspittendu a cooperazione cun voi.

VARIETÀ MOLDI
O DESIGN I VOSTRI STAMPI

asdsad (2)

TRATTAMENTO DI SUPERFICIE

asdsad (3)

product catalogue

Tempu di post: 26-Jan-2022

Tempu di posta:01-26-2022
  • Previous:
  • Next:
  • Lasciate u vostru Messaghju