Diversi Bottiglie di Vetru è Top per Oli Essenziali

L'olii essenziali sò sustanzi altamente cuncentrati estratti da e piante aromatiche. L'olii essenziali sò cumposti da una varietà di sustanzi organici diffirenti. L'unicità di diversi olii essenziali ùn si trova micca in unu di i cumpunenti, ma in a mistura generale ingegnosa è cumplessa. L'olii essenziali anu molécule assai chjuche è un altu putere di penetrazione, cusì ponu entra è esce da u corpu in modu estremamente efficiente senza abbandunà alcuna tossine.

Hè impurtante di sceglie u cuntinuu ghjustu basatu nantu à e proprietà di l'oliu essenziale. I buttigli di vetru scuru cum'è l'ambra o u cobaltu blu ponu prutege l'aroma è e proprietà curative di l'olii essenziali bluccà a luce, allargendu cusì a so vita di conservazione. I buttigli di vetru sò relativamente stabili è ùn sò micca faciuli di reagisce chimicamente cù l'olii essenziali.

Sè vo circate a buttiglia di vetru perfetta per u vostru oliu essenziale, speru chì questu articulu hè stata utile per voi. In questu articulu nantu à i buttigli d'oliu essenziale, categurizà e forme di buttigli d'oliu essenziale. Abbinate cù diverse copertine per diversi scenarii d'usu.

I buttigli d'olii essenziali tondi sò unu di i tipi più classici di buttigli di vetru utilizati per almacenà medicini è altri tinture, è i culori più populari sò marroni, verdi, blu è neri. A stabilità di l'olii essenziali hè assicurata perchè i raghji UV da u sole sò difficiuli à penetrà i culori più scuri. Siccomu i bisogni di i clienti cuntinueghjanu à cambià, sustenemu a persunalizazione di u culore di qualsiasi ombra Pantone.

E dimensioni di i buttigli d'oliu essenziale tondi sò 5ml 10ml 15ml 20ml 30ml 50ml è 100ml. I diametri di u collu di a buttiglia d'oliu essenziale sò tutti uguali 18-415. A listessa buttiglia pò esse stallata cù diverse cima. Cum'è una buttiglia d'oliu essenziale cù tappu è tappu internu, una buttiglia d'oliu essenziale cù una testa di pompa, una buttiglia d'oliu essenziale cù contagocce, una buttiglia d'oliu essenziale cù un rullu.

À u listessu tempu per risponde à e diverse esigenze di i clienti.

5-100

Altri stili di buttigli d'oliu essenziale

Cù a ricerca cuntinua di a bellezza da i cunsumatori, i cummercianti d'olii essenziali anu fattu assai sforzu in l'imballu. Spergu di catturà l'ochji di i clienti attraversu diverse forme di buttigli di vetru. Alcune altre forme di buttigli sò natu. Cum'è quadru, oblate, zucca è cusì.

dropper
square dropper bottle
golden dropper bottle
4f4d88ab
dropper 30ml (13)
red+black drooper bottle

Avemu cunsigliatu diverse buttigli è tappi per usi differenti.

1, Bottiglia d'oliu essenziale cù tappu

Se vulete piglià campioni di diversi olii essenziali per pruvà o furnisce alcuni campioni à i clienti. Hè ricumandemu chì sceglite una buttiglia di 5ml cù un tappu è un tappu internu, serà una bona scelta.

gukg (6)
gukg (7)
gukg (8)

2, Bottiglia contagocce

Se vulete mette un diffusore di fragranza in porte, rinfriscà l'aria è calmà i nervi. Allora a buttiglia d'oliu essenziale cun contagocce vi furnisce una suluzione pratica. U dropper pò aiutà à cuntrullà accuratamente a dosa è salvà l'usu di l'olii essenziali.

gukg (3)
gukg (4)
gukg (5)

3. Bottiglia d'oliu essenziale cù Roller ball

Sè avete bisognu di un oliu rinvigorante, una buttiglia roller ball hè a vostra megliu scumessa. Aduprate un rollu di plastica o d'acciaio inox per applicà l'olii essenziali à a pelle chì aiuta à rilassate, cum'è u collu o i tempii. Facile da portà, pudete piglià cun voi o mette in vittura. Ùn filtra micca durante a notte è pruduce pocu fluidu. Per l'olii cuncentrati, un rollu ligeru hè abbastanza per un effettu pienu.

gukg (9)
gukg (2)
gukg (1)

Se vulete sapè di più nantu à i tipi è l'usi di i buttigli d'oliu essenziale, o avete solu bisognu d'aiutu per fà un ordine, per piacè cuntattateci.


Tempu di post: 29-Jan-2022

Tempu di posta:01-29-2022
  • Previous:
  • Next:
  • Lasciate u vostru Messaghju