SCATOLA REGALO BOTTIGLIA DI PROFUMO

Rich hè un fornitore prufessiunale di buttiglia di vetru chì pò persunalizà prudutti speciali per voi secondu e vostre diverse esigenze. Oghje parlemu di l'imballaggio di bottiglia di prufume per pudè capisce megliu i nostri servizii.

- Pacchettu di buttiglia di prufume

Scatole di cassetti di carta kraft:

Praticu è cunvene à aduprà, quantità adatta hè abbastanza per urganizà a vostra piccula attività o dà rigali à i vostri amichi, cumpagni di classe, prufessori, vicini è zitelli durante e vacanze.

Affidabile è durable:i scatuli di imballaggio attuale sò fatti di carta kraft di qualità, affidabile è sicuru d'utilizà, facendu chì u vostru rigalu pare più delicatu; Cù linee di cuteddu lisce è pieghe chjaru, faciule da plegà, ùn ci hè bisognu di cola o forbici.

Pieghendu facilmente:ogni set include una scatula è una tapa, u cablaggio di a scatula hè assai liscia, cusì chì pudete facilmente plegà una scatula di rigalu.

Conservazione conveniente:sti scatuli venenu in forma dispiegata, faciuli d'utilizà, seranu efficaci per salvà u spaziu di almacenamento, chì ponu esse plegati è appiicati ogni volta chì avete bisognu. Almacenamiento conveniente: sti scatuli sò in forma dispiegata, faciule d'utilizà, sarà efficiente per salvà u spaziu di almacenamiento, chì pò esse plegatu è appiicatu quandu avete bisognu.

2

Scatola di rigalu di bottiglia di parfume quadrata:

A scatula corrugata negra hè fatta di carta di cartone riciclabile.

USAGE: Questa scatula nera hè perfetta per una piccula bottiglia di profumo, una buttiglia essenziale, una buttiglia di lozione è altri imballaggi cosmetichi.

ASSEMBLEA: Questa scatula di carta Nera hè faciule da assemblea senza cinta, cola o graffette.

Hè una bella scatula di rigalu. Furnemu un culore persunalizatu è un serviziu di logu persunalizatu.

3

Scatola rigalu di cilindru di buttiglia di prufume:

Fattu da carta cromata dura, robusta è durable, chì hè amichevule per l'ambiente.

Ampiamente utilizatu per almacenà una buttiglia di profumu, una buttiglia di diffusore, un vasu di candela, è ancu adattatu per i picculi ornamenti o altri picculi articuli.

U corpu di u tubu di almacenamentu hè in biancu, grande per DIY, chì pudete disegnà ritratti o doodle, scrive parolle è lettere, incolla stickers fora di u tubu.

Riutilizzabile, Facile d'utilizà è di trasportu, perfettu per qualsiasi usu di imballaggio cosmeticu.

Soddisfà i vostri bisogni di ogni ghjornu, risparmiate i vostri soldi.

4

Scatola rigalu di bottiglia di prufume di alta gamma:

ALTA QUALITÀ: A scatula rigalu hè fatta di carta di rame 157 Doppiu di alta qualità, robusta è bella, micca strappata, durable.

APPLICAZIONE: A scatula di rigalu pò cuntene una buttiglia di prufume, una buttiglia di vinu, una buttiglia di cosmetica, ecc. Hè a megliu scatula di imballaggio per presentà rigali perfettamente. A scatula di imballaggio squisita assicura chì u vostru rigalu hè perfetta. , nuziali matrimonii, anniversari o qualsiasi altra occasione di regali.

PROTEZIONE AMBIENTALE - A scatula di rigalu pò esse riutilizata. Questa scatula di rigalu riutilizzabile impressionerà ogni destinatariu di rigalu.

5

Bmanca carta di carta scatula di prufume imballaggio magnetu:

SIGILLATURA MAGNETICA: U disignu hà buttuni super magnetichi è una bona prestazione di sigillatura, chì rende a scatula faciule d'apre è chjude ripetutamente. Permette à a scatula di esse aperta è chjusa ripetutamente senza prublemi. Puderà cuntene rigali cum'è un vasu di candela, una buttiglia di perfume o una buttiglia di cosmetica. Hè ancu per u almacenamentu decorativu è l'urganizazione di ogni ghjornu o staghjunali.

Un modu eleganti è faciule d'imballà, cuntene, prutegge è prisentanu un rigalu speciale per anniversari, baby showers, matrimonii, Pasqua, Festa di a Mamma, Vacanze, Anniversari, Matrimoni, Anniversari, Graduazioni, Inaugurazione di casa è cusì; i scatuli sò durable è reutilizabili. Ùn ci hè bisognu di cercà carta di imballaggio, nastro o cinta per imballà u vostru rigalu. Hè una suluzione all in one. Questa scatula di rigalu simplice aumenta è trasforma u vostru rigalu in una presentazione unica.

6

Sì avete qualchì quistione nantu à l'imballaggio di prufume. Per piacè sentite liberu di mandà un missaghju. Vi furniremu suluzioni prufessiunali è prudutti d'alta qualità.


Tempu di post: Apr-12-2022

Tempu di posta:04-12-2022
  • Previous:
  • Next:
  • Lasciate u vostru Messaghju