Cumu funziona una buttiglia di prufume

Ci sò parechji tipi è capacità di buttigli di prufume nantu à u mercatu. Cum'è buttigli spray, buttigli roll-on, buttigli di diffusore di canna è cusì. Trà elli, a buttiglia di perfume spray hè u più populari.
Aprovechemu chì i nostri buttigli di prufume spruzzanu solu u liquidu in a buttiglia di vetru nantu à i nostri corpi cum'è una nebbia fina. Avete mai dumandatu cumu? E Perchè sceglite una buttiglia di prufume di vetru? Fighjemu un ochju à cumu u travagliu di spray perfume è cumu chì u liquidu hè trasfurmatu in u spray chì pudemu usà.
in

1.How pompa di buttiglia di prufume travaglia.
Ci hè basicamente dui passi per cumu spray pumps di perfume. Hè un prucessu simplice di trasfurmà u liquidu in nebbia. Permettemu di spiegà per voi avà;
Passu 1 - Liquid
U primu passu in l'imballaggio di u perfume hè una volta chì u perfume hè statu formulatu cum'è un liquidu, per versà in a buttiglia di vetru. A fragranza serà in una forma liquida à questu puntu.
Passu 2 - Liquid to Mist
Per caccià u liquidu da a buttiglia cum'è nebbia nantu à a vostra pelle, a cima di a buttiglia spray o u grillu deve esse pressatu. Questa azzione tira u perfume liquidu à traversu un tubu è hè spargugliatu à traversu a bocca di a buttiglia spray cum'è una nebbia. Una buttiglia di buttiglia spray hè cuncepita per chì u liquidu chì passa per ellu, si trasformò in una nebbia fina à traversu a bocca stessa.

01
nozzle 1
6
nozzle 2

2.Perchè sceglite una buttiglia di prufume di vetru?
U perfume imballatu in buttigli di vetru pò mantene a fragranza u più pura pussibule. Un altru puntu impurtante hè chì i buttigli di vetru sò ecologichi è riciclabili.
Dopu avè lettu queste, pudete avè una comprensione simplice di buttigli di perfume è sprays di bottiglia di perfume. Sè avete qualchì quistione per piacè cuntattateci direttamente. Cum'è un prufessiunali prufessiunali di bottiglia di vetru di prufume, avemu parechji tipi di buttigli di prufume in diverse forme è culori.

image7

Tempu di posta: 08-03-2022

Tempu di posta:03-08-2022
  • Previous:
  • Next:
  • Lasciate u vostru Messaghju