A buttiglia di prufume più venduta in u mercatu di u Mediu Oriente

I più grandi caratteristiche ambientali di u Mediu Oriente:

U Mediu Oriente si trova in l'Asia occidentale è in l'Africa nordeste. U tròpicu di u Cancer passa per quì è hè cuntrullatu da u cinturione d'alta pressione subtropicale. U flussu di l'aire s'affonda in tuttu l'annu, a precipitazione hè scarsa, è u clima hè seccu. Ci sò grandi deserti nantu à a superficia, cù poca vegetazione è pocu acqua.

A causa di a natura di l'ambienti di u Mediu Oriente, i fragrances sò in alta dumanda è sò diventati una necessità.

IMG_2067 

Analisi di u Mercatu di u Mediu Oriente:

L'ordine in u mercatu di u Mediu Oriente sò relativamente grande, è u putere di compra hè in fondu ligeramente più altu ch'è quellu di i paesi asiatichi generali. A diferenza di prezzu trà e regioni di u produttu hè basamente mantenuta trà 6% è 30%, chì hè assai favurevule à l'espansione di l'imprese cinesi in i mercati d'oltremare.

U cummerciu di u Mediu Oriente hè una parte impurtante di u cummerciu mundiale. Basatu nantu à e caratteristiche di u mercatu di u Mediu Oriente, cum'è un fabricatore di vetru in Cina,Ricca bottiglia di profumuhè ancu attivu in u mercatu di u Mediu Oriente. Attraversu a nostra sperienza di u mercatu, assai letteratura è ricerca, ricumandemu alcune buttigli di profumu chì si vendenu bè in u Mediu Oriente. , Spergu chì pò ancu aiutà quelli amici chì cumprà buttigli di prufume.

 E001-50ML-7

U perfume hè urigginatu in a Peninsula Araba. Dapoi più di 4 000 anni fà, l'antichi Egiziani eranu familiarizati cù e proprietà di spezie è a preparazione di liquidi scented, è sapianu cumu utilizà diversi liquidi scented in diverse occasioni, è sta custumu hà cuntinuatu finu à questu ghjornu. Stu amore è obsessione cù l'incensu ùn hè micca solu vistu in ogni locu in a vita di ogni ghjornu, ma hè ancu diventatu una parte impurtante di a cultura araba.

In quantu à l'imballu, i prufumi d'oliu tradiziunali sceglienu di designà buttigli di prufume cù caratteristiche naziunali, regiunale è culturale, è u culore hè soprattuttu oru giallu, chì significa chì hè preziosu cum'è l'oru; mentre chì i profumi liquidi generalmente utilizanu buttiglia di prufume simplice, di moda è mudernu.

1.Golden Luxury Glass Perfume Liquid / Oil Bottle

A decorazione d'oru face chì a buttiglia sana sia più lussuosa, è i clienti in u Mediu Oriente amanu u culore d'oru quant'è l'oru. Una buttiglia di perfume d'oru è di lussu pò fà ancu più eccitati.

Ampiamente utilizatu per olii essenziali, deodoranti d'aria, profumi, spray di stanza, buttiglia di spray per capelli, spray per u corpu, nebbia per cuscini, aromaterapia, toner, prudutti di bellezza DIY è altre miscele.

2.Refillable Semplice è EleganteMistSpricàVetru di prufume Bottle

U corpu di buttiglia hè di solitu relativamente simplice, senza troppu decoru, è a struttura geomètrica hè relativamente simplice. In più u coperchiu ligeramente lussuosu. Fate l'intera evidenza un sensu simplice è stylish.

3.Vintage Bottiglia di Vetro Atomizzatore di Perfume Refilable Empty

U disignu di buttigli di perfume in generale include queste caratteristiche: U primu puntu hè praticità: perchè u perfume hè volatile, a bocca di a buttiglia di perfume serà più chjuca, chì pò fà chì l'odore di u perfume durà più longu, è pò esse versatu per l'usu. Hè ancu più faciule per cuntrullà a dosa è evità i perdi. U sicondu puntu hè a portabilità: u perfume hè un articulu portable, è cunziddi a so propria natura di moda, l'imballaggio di perfume ùn deve micca solu esse chjucu è convenientu, ma ancu exquisite è bella cum'è accessori di moda. Una buttiglia di prufume cumuni hà capacità di 30ml 50ml 100ml. U terzu puntu hè a facilità di funziunamentu: l'outlet di u cuntainer di prufume deve esse cuncepitu in modu chì quandu e persone l'utilizanu per a prima volta, ponu ghjudicà cumu operà, sia per pressu o rotate. Oghje, ci sò generalmente una varietà di metudi, cum'è u tipu di coperchio di sollevamentu, u tipu di ugello, u tipu d'estrusione di l'airbag è u tipu di dumping.

 

Bottiglia di prufume di pressione di ballu, quandu in usu, stringhje l'airbag è u perfume serà spruzzatu in a nebbia.

4.ObliqueSspalla Clear GzitellaSpricàBottleèLaboratoriu Clear GzitellaSpricàBottle

Sti dui buttigli di prufume simplici sò ancu amatu da i clienti in u Mediu Oriente. A forma di a buttiglia di prufume hè estremamente ricca, è ogni perfume hà a so propria forma di buttiglia chì hè sfarente di l'altri. Questi 2 tipi hannu linee eleganti, Bozza bona, simplice è discreta. L'apparenza hè ancu duminata da un stile simplice Hè un stile chì vale a pena avè. 

Se ti piace ancu i nostri prudutti, cuntattateci immediatamente.


Tempu di post: Jul-08-2022

Tempu di posta:07-08-2022
  • Previous:
  • Next:
  • Lasciate u vostru Messaghju