Cumu sceglie una bottiglia di prufume d'alta qualità (Articuli di qualità)

1. Whiteness: Nisuna colorazione significativa hè necessariu per u vetru chjaru.
2. Bubbles: Un certu nùmeru di bolle d'una certa larghezza è longu sò permessi, mentre chì e bolle chì ponu esse traforate cù una agulla d'acciaio ùn sò micca permessi.
3. Lump trasparente: si riferisce à u vetru cù una fusione irregulare. Per i vetri cù una capacità di menu di 142L, micca più di unu cù una lunghezza di 1,0 mm o menu; per i vetri cù una capacità di 142 ~ 284 ml, micca più di 1,5 mm di lunghezza. Unu, a trasparenza di 1/3 di u corpu di a tazza ùn hè micca permessa di esiste.
4. Particeddi miscellaneous: Si riferisce à i detriti granulari opachi, a lunghezza ùn hè micca più di 0,5 mm è micca più di unu.
5. Roundness di bocca di buttiglia: si riferisce à a bocca di buttiglia micca tonda, è a diferenza di diamitru ùn hè micca più di 0,7 ~ 1,0 mm.
6. Streaks: Ùn hè micca permessu di avè inspezione visuale evidenti à una distanza di 3mm.
7. Bassa deviazione di l'altezza di a buttiglia (deviazione di l'altezza di a tazza): A diferenza di l'altitudine di una buttiglia ùn hè micca più di 1,0 ~ 1,5 mm.
8. Differenza di spessore di bocca di buttiglia: micca più di 0,5 ~ 0,8 mm.
9. Cut mark: Riferisce à strisce o centipede-shaped cut marks, a lunghizza ùn hè micca più di 20-25mm, a larghezza ùn hè micca più di 2.0mm, micca più di unu, supera u fondu di l'buttiglia, o hè biancu è brillanti, è ùn hè micca permessu di avè più di 3mm.
10. Die-printing: U corpu di buttiglia hè invisibili cù u mudellu di u record, è ùn hè micca permessu s'ellu hè ovvi da una vista di testa.
11. U corpu di l'buttiglia hè pianu: si riferisce à l'irregularità di u corpu di l'buttiglia, è ùn hè micca permessu di avè una vista chjara di u corpu di a buttiglia.
12. Scratching è scratching: Scratching si riferisce à l'attrito trà u diametru di a buttiglia di vetru è a buttiglia di vetru, lascendu marchi di tarnish nantu à u corpu di a tazza, chì ovviamente ùn hè micca permessu nantu à una superficia plana. Scratch si riferisce à e cicatrici lasciate nantu à a superficia di u corpu di a buttiglia quandu i buttigli di vetru scontranu l'un l'altru. I brillanti ùn sò micca permessi.

oval shaped perfume bottle
perfume bottles

Tempu di pubblicazione: 22-ottobre-2021

Tempu di posta:10-22-2021
  • Previous:
  • Next:
  • Lasciate u vostru Messaghju