U prucessu di pruduzzioni di buttigli di vetru

U prucessu di produzzione di buttiglia di vetru include principalmente:
①Pretrattamentu di materie prime. Pulverizà a materia prima (sabbia di quartz, soda, calcariu, feldspar, etc.) in blocchi, asciugà a materia prima umida è sguassate u ferru da u ferru chì cuntene materie prime per assicurà a qualità di u vetru.
② Preparazione di batch mixed.
③Melting process.Glass materiale mistu batch in u fornu piscina o piscina furnace per alta temperatura (1550 ~ 1600 gradi) riscaldamentu, cusì chì a furmazione di uniformi, senza bolla, è risponde à i bisogni molding di vetru liquidu.
④Molding.Put u vetru liquidu in u moldu per fà i prudutti di vetru di a forma necessaria, cum'è buttigli di prufume, vasetti di vetru, varii utensili, etc.
⑤Trattamentu termicu. Attraversu annealing, quenching è altri prucessi, eliminà o pruduce u stress in u vetru, a separazione di fasi o a cristallizazione, è cambia u statu strutturale di u vetru.

Dopu chì u tubu di vetru entra in a fabbrica, u materiale (pesu) deve esse pesatu da u persunale è divisu in 3 parte secondu più o minus 5 grammi. U persunale di buttiglia riceve materiali in l'attellu per a produzzione. L'altezza di a buttiglia hè stabilita. da u nostru persunale di buttiglia nantu à a macchina. A dimensione di a buttiglia hè determinata da u diametru di u tubu di vetru. Ogni buttiglia di vetru esce da a macchina di buttiglia è si mette in una furnace di annealing aleatoriu. buttigli sò annealed à 550-600 gradi per 50 minutes.Annealing hè di assicurà u stress di l'buttiglia di vetru è ottene a resistenza à a compressione di l'buttiglia è a resistenza à a goccia. Allora i buttigli passanu à a prossima tappa di ispezione manuale è imballaggio. di inspectors: ispettori di buttiglia di vetru, ispettori di imballaggio è inspectori di campionamentu. I campioni seranu mandati à u laboratoriu per l'ispezione di a buttiglia di vetru, è i prudutti qualificati passanu i testi di u laboratoriu.
NEWS3


Tempu di pubblicazione: 22-ottobre-2021

Tempu di posta:10-22-2021
  • Previous:
  • Next:
  • Lasciate u vostru Messaghju